Zamówienia
Składanie zamówień
Zamówienie e-mail
Zamówienia e-mail można składać na adres:
Zamówienia telefoniczne
Zamówienia telefoniczne przyjmowane są pod numerem:
+48 509 862 830, +48 509 862 890.
Nasz dział sprzedaży przyjmuje telefony od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Zamówienie listowne
Nasza firma realizuje także zamówienia złożone listownie. W takiej sytuacji korespondencję należy kierować na adres:
ZAKO SYSTEM S.C.
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 13
PL 95-200 Pabianice
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wydania przedmiotu zamówienia przewoźnikowi/spedytorowi. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego produktu, wybranej formy płatności oraz wybranej formy wysyłki. W przypadku towarów, które znajdują się w magazynie, przy wyborze pobrania jako formy płatności lub przy przyznaniu przelewu z odroczonym terminem płatności, realizujemy zamówienie standardowo w przeciągu 1 dnia roboczego, po czym dostarczenie go do Klienta zależne jest od wybranego przewoźnika. Natomiast w przypadku przedpłaty, rozpoczynamy realizację zamówienia po otrzymaniu zapłaty od Klienta. Klient ma możliwość wyboru późniejszego terminu wysyłki zamówionego towaru poprzez zmianę daty w danym zamówieniu.
Czas dostawy
Uzależniony jest od wybranej formy wysyłki/przewoźnika/spedytora i na terenie Polski wynosi: Standard DPD, DHL, GLS, UPS – 1-2 dni robocze od dnia nadania, przy czym najczęściej jest to 1 dzień roboczy. Przesyłki na terenie Polski doręczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Uwaga! Podany czas dostawy ma charakter orientacyjny i wynika z analiz statystycznych - w wyjątkowych sytuacjach może ulec wydłużeniu.